ГОСТЬОВА

Оставить новую запись в гостевой книге

 
 
 
 
 
Поля, помеченные звёздочкой, обязательны для заполнения.
Ваш адрес e-mail опубликован не будет.
По соображениям безопасности мы запишем IP-адрес 3.237.4.45.
Ваша запись в гостевой книге может быть показана не сразу, а только после предварительной проверки администрацией сайта.
Мы оставляем за собой право редактировать, удалять или не публиковать записи в гостевой книге.
56 записів
writer writer написав 15 Травня 2023 року в 08:38
Дякуємо за позитивний відгук про роботу нашого співробітника. Ми будемо і далі працювати над покращенням роботи нашого закладу.
Інна Інна написав 12 Травня 2023 року в 20:36
Хотілося б виділити Балаклицьку Ірину Олександрівну - нашого незамінного терапевта, який Завжди йде на зустріч, може вирішити будь-яку проблему в секунду, кваліфіковано і швидко розібратися з хворобою дитини, а також з незворушністю, в сотий раз пояснювати причини і подальше лікування мені, мучиму страхом матусю
Інна Інна написав 11 Травня 2023 року в 22:42
Добридень! Вважаю за потрібне написати відгуки про роботу 12 дитячої поліклініки Харкова. (Вибачте за помилки, намагаюсь писати Рідною мовою, хоч і думаю на російській.) Я, мама;непростої; дитини-інваліда, регулярно відвідую клініку з 2015 року та бачу багато позитивних змін у її роботі. Хочу висловити слова нескінченної, материнської подяки адміністрації, керівництву за чудово налагоджену роботу. За цей час відбулися знакові зміни. Зручний запис, режим роботи, відсутність великих черг. Радянська, ;містечкова; поліклініка перетворилася на сучасну клініку, із чудовими фахівцями. Відвідувати таку установу, одне задоволення і не дивлячись на те, що роботи ще вистачає видно, що Ви прагнете і намагаєтесь за для Нас. Дякую всім співробітникам за професіоналізм, доброту і терпіння по відношенню до мене і моїх дітей. Хотілося б виділити Балаклицьку Ірину Олександрівну - нашого незамінного терапевта, який Завжди йде на зустріч, може вирішити будь-яку проблему в секунду, кваліфіковано і швидко розібратися з хворобою дитини, а також з незворушністтю, в сотий раз пояснювати причини і подальше лікування мені, мучену страхом матусю. З теплом і величезною вдячністю я пишу про Психолога поліклініки, Тетяну Василівну. Моя дитина глибоко відстає в розвитку, але, на мій подив, лікар чудово з нею взаємодіє. У першу зустріч психолог провела розгорнуту бесіду. Також, вона уточнила в мене інформацію про наші захворювання, запитувала як дитина народилася, в який термін, як проходила вагітність. Коли я губилася, ставила навідні питання і завжди відповідала докладно на мої. Я отримала багато корисних рекомендацій, тепер намагаюся застосовувати їх на практиці. Паралельно із заняттями з дитиною Тетяна Василівна регулярно запитує у нас зворотний зв;язок про зміни у поведінці. На прийомі розбирали недавні проблемні ситуації та наприкінці ;сеансу; психолог дала відповідні рекомендації та домашнє завдання. Завдяки Тетяні Василівні, я вчуся розуміти стан своєї дитини, чути її потреби. Мені очевидна її зацікавленість у результаті, після кількох відвідувань я спіймала себе на думці, що Тетяна Василівна приділяє багато часу мені та допомагає подолати;трагедію моєї родини - появу дитини-інваліда. Дитину ж вона зацікавила величезною кількістю якісних іграшок (Вова залишився у захваті від біззиборду) і в ігровій формі почала її навчати та вивчати;. Після- дуже толково і виразно пояснила, що відбувається зараз зі мною та сином, розмова була до душі. Детальною. Резюмуючи, хочу порекомендувати Тетяну Василівну, психолога 12 дитячої поліклініці, батькам, що помітили зміни у поведінці та настрої дитини, щоб цьому не сприяло- війна, вимушений переїзд, домашнє навчання та багато іншого, задумайтеся про звернення до неї і повірте мені, в її обличчі Ви знайдете щирого Союзника у боротьбі за добробут дитини. Головне, хочу Звернути Увага Керівництва поліклініки, а може й міста на те, що збільшилася кількість охочих потрапити на прийом до Тетяни Василівни-ми були одними з перших її пацієнтів і після декількох місяців записатися стає все важче, місця в її;блокноті запису& все менше. Враховуючи не прості обставини, в яких опинилися українські діти, прошу Вас розглянути можливість збільшити години прийому або навіть дні, зараз це просто смішно, прийом по 4 години у вівторок, четвер. Тетяна Василівна прагне знаходити баланс-при великому навантаженні, прийом Завжди починається вчасно, але діток ;під кабінетомстає все більше з кожним нашим приходом. Діти війни які втратили почуття безпеки, стабільності потребують психолога, також батькам необхідний той, хто пояснить, як підтримати дитину і пережити війну без глибоких травм. Не можна недооцінювати роль дитячого психолога під час війни у прифронтовому Харкові. Тому прошу Вас врахувати моє прохання та купірувати гостру потребу дітей у психологічній допомозі жертвам цієї Війни. З повагою, Інно.
Валентина Валентина написав 11 Травня 2023 року в 17:19
Хочу поблагодарить и выразить благодарность лучшему детскому психологу Татьяне Васильевне 🙂 Индивидуальный подход, качественная проделанная работа и полные штаны счастья от результата у мамы 😉🥰
Юлія Юлія написав 11 Травня 2023 року в 08:57
Хочу виразити подяку лікарю психологу Грушева Тетяна Василівна за дуже хорошу працю і підхід до дитини. За роботу з особливою дитиною з якою не кожен лікар знайшов контакт. Заняття дали великі результати ,а консультації і підказки подальше виздоровлення дитини.
Александра Александра написав 10 Травня 2023 року в 17:03
Большая благодарность нашему психологу Грушева Татьяна Васильевна.Спасибо за взаимопонимание,помощь, индивидуальный подход к каждому ребенку. Спасибо за ее труд. Сын ходит на занятия с огромным удовольствием. А для меня радость,видеть положительный результат.
Светлана Светлана написав 25 Лютого 2023 року в 21:22
Хочу сказать огромное спасибо офтальмологу Белоконь Юлии Александровне, ортопеду Ситченко Виктории Михайловне медсестре Владычкиной Елене Александровне, неврологу Циргаия Ирине Валентиновне, кардиоревматологу Свирид Людмиле Узиеловне, врачу с 28 кабинета (незнаю ФИО). Привела ребенка, чтобы проверить зрение, но благодаря этим врачам нашлась действительная причина плохого самочувствия ребенка. Я уже очень давно не встречала таких специалистов своего дела. Огромное спасибо! Мира и добра Вам!
Юрий Юрий написав 29 Жовтня 2021 року в 21:55
Хочу выразить благодарность администрации поликлиники за слышимость своих посетителей и оперативное участие в решении проблемных вопросов, и лично Вовченко Валентине Богдановне. Компетентность и внимательность нашего доктора, который во время диагностировала подозрение на воспаление лёгких направила на рентген и четко определила дорожную карту по лечению нашей маленькой доченьки, помогла не допустить госпитализации и сложных процедур в лечении запущенного заболевания. Дай Бог Вам здоровья Валентина Богдановна, по больше бы таких специалистов!!!
Игорь Игорь написав 23 Липня 2021 року в 11:49
Хочу поблагодарить администрацию поликлиники за хорошую организацию работы пункта вакцинации, и лично врача Вовченко Валентину Богдановну за доброе отношение и профессионализм.. Первую прививку ковид ставили по месту жительства ,потому есть с чем сравнить организацию и отношение врачей.. Спасибо за Вашу работу!
Ольга Ольга написав 13 Вересня 2019 року в 14:42
Прошли курс массажа у Анны. Остались очень довольны. Да попасть тяжело, запись и т.д, но ребенок в восторге. Хорошее отношение, позитивные эмоции, лечение, советы на дальнейшее, ответы на все вопросы. Очень рекомендую!
Андрей Андрей написав 25 Лютого 2019 року в 17:19
Уважаемая администрация 12 детской поликлиники хочу обратить Ваше внимание на то что в здании поликлиники на первом этаже у Вас размещена аптека. У меня имеется жалоба на аптеку которая размещена в вашей больнице так как ее законность и деятельность очень сомнительна. На просьбу предоставить жалобную книгу фармацепт отвечает отказом, на возврат товара который был выдан ошибачно отвечает хамством, а также что касается предоставления сертификатов качества на товар об этом и говорить не приходиться так как фармацепт их не дает и не показывает. На основании вышеизложенного прошу Вас как главного врача с разрешения которого в помещении детской поликлиники находиться аптека которая продает препараты непонятного происхождения а также не имеет разрешительных документов и не показывает их потребителям. В связи ч тем что мои права как потребителя были нарушены я вынужден буду жаловаться в вышестоящие инстанции в отношении Вас и аптеки которая расположена в детской поликлиники.
Відповідь Адміністрації: writer
Добрый день! Уважаемый посетитель нашей поликлиники администрацией КНП"ГДП№12"ХГС рассмотрено Ваше обращение.По сути изложенного вопроса сообщаем следующее: Аптечный пункт №1КП"Муниципальная аптека г.Харькова"согласно заключенного договора, арендует помещение у КНП"ХДП№12"ХГС. Провизор аптечного пункта находится в подчинении директора КП"Муниципальная аптека г.Харькова" Ваше обращение передано руководителю КП"Муниципальная аптека г.Харькова" Получить ответ на поставленные Вами вопросы, Вы можете по телефону 057-749-51-49 С уважением администрация КНП"ХДП№12"ХГС
Алексей Алексей написав 04 Січня 2019 року в 11:43
Когда вы наведёте порядок с очередью по записи?Я записываю ребёнка на определённое время, для этого отпрашиваюсь с работы.Приходя в поликлинику на нужное мне время я жду ещё от 30 мин до 1 часа прошу принять меры. Ребёнку 10 месяцев.
Відповідь Адміністрації: writer
Шановний Олексію! Ми вдячні Вам за Вашу інформацію. Адміністрація закладу прикладає максимум зусиль, щоб уникнути можливості виникнення черг на прийомі у лікарів. Але це не завжди можна попередити. Для того, щоб не було черги біля кабінету лікаря, у нашому закладі є можливість проведення попереднього запису на прийом до лікаря. Але на жаль на кожного пацієнта у лікаря відведено 12-15 хвилин на прийом. Лікар не завжди може вкластись у цей час, враховуючи важкість стану здоров'я дитини. Інколи треба чекати у черзі з батьками, які не записались на прийом до лікаря, а прийшли на прийом по "живій черзі". З лікарями поліклініки проведено чергову роз'яснювальну роботу про необхідність дотримання годин прийому пацієнтів при записі до лікаря.
Ольга Ольга написав 27 Грудня 2018 року в 17:43
Здравствуйте! Почему убрали пеленальный столик в коридоре слева от входа (там где кофейный автомат, возле 7 кабинета). Негде одеть грудного ребенка, зато возле 1,2,3 ... кабинетов стоят.
Відповідь Адміністрації: writer
Добрый день Ольга! Пеленальный столик был убран в связи с его ремонтом.Столик отремонтирован и возвращен на место.Приносим извинения за временные неудобства.С уважением администрация.
Мирослава Мирослава написав 12 Листопада 2018 року в 17:11
Доброго дня. Інформатор в телефонному режимі відмовляється надавати інформацію про готовність результатів аналізів. Підкажіть, будь ласка, чому я не можу отримати вищезазначену інформацію,адже кожен раз їздити та уточнювати часу не має.
Відповідь Адміністрації: writer
Доброго ранку! Інформація про результати аналізів є конфіденційною, і може бути озвучена тільки пацієнтові або його законному представнику(батькам,опікунам.)При здійсенні дзвінка на стаціонарний телефон інформатор не може ідентифікувати особу, яка робить запит про результати аналізів, тому він не має права розповсюджувати дану інформацію. За такою інформацією Ви можете звернутись до лікаря з яким Ви уклали декларацію.
Надежда Надежда написав 19 Жовтня 2018 року в 16:31
Здравствуйте, подписали с врачом вашей поликлиники декларацию в августе 2018 года. Сейчас столкнулись с тем, что созданного тогда же личного кабинета нет. Служба поддержки MedCard plus рекомендовала заново зарегистрироваться. Как тогда вписать туда декларацию?
Відповідь Адміністрації: writer
Добрый день!Действительно после обновления программы MedCard Plus,кабинеты многих пациентов к сожалению слетели.По всем вопросам регистрации и востановления данных,можно обращатся к модератору поликлиники по телефону 725-11-05, 0956462232, с 9 до 14.00
Алина Алина написав 18 Жовтня 2018 року в 10:35
здравствуйте. подскажите пожалуйста должен ли врач приходить домой если ребенок болеет инфекционным заболеванием с температурой 3 дня. наблюдать за его самочувствием. или мы должны приезжать в поликлинику на прием и при этом разносить инфекцию. ребенку 2.5.
Відповідь Адміністрації: writer
Добрый день Алина! Согласно приказа МОЗ Украины от 19.03.2018 года №504"Про затвердження порядку надання первинної медичної допомоги" р.2п.4, первичная медицинская помощь оказывается во время личного приема пациента по месту оказания медицинской помощи(т.е. в лечебном учреждении). Врач может принять решение об оказании отдельных услуг первичной медицинской помощи по месту проживания пациента или с использованием средств телекоммуникации в соответствии с режимом работы лечебного учреждения.
writer writer написав 14 Серпня 2018 року в 12:59
Уважаемые родители,гости нашего сайта!Для скорейшего решения ваших вопросов ,оставляя запись в нашей гостевой книге,оставляйте по возможности свой номер телефона для связи с вами.Номер не будет выставлен на всеобщее обозрение ,а будет доступен только администратору сайта.С уважением администрация.
Екатерина Екатерина написав 13 Серпня 2018 року в 11:08
Добрый день. Подскажите, есть ли в наличии вакцина "Гексаксим" в аптечном киоске при нашей поликлинике (12)? И имеется ли гор.теле для связи с аптекой?
Відповідь Адміністрації: writer
Добрый день Екатерина!В настоящее время вакцина "Гексаксим" отсутствует.Телефон для связи с аптекой 0675457648.
Инна Инна написав 06 Липня 2018 року в 01:29
Добрый день! Подскажите, как правильно переписать декларацию с другим педиатром в рамках одной поликлиники?
Відповідь Адміністрації: writer
Добрый день!Для перезаключения декларации,подходите в 11 кабинет.Кабинет работает ежедневно с 8 до 17.00.Выходной воскресенье.При заключении новой декларации,старая анулируется автоматически.
Роксолана Роксолана написав 02 Липня 2018 року в 13:59
Добрый день! Подскажите, не могу записаться к Коноваленко Ольге Николаевне, её нет в списке графика и записи?
Відповідь Адміністрації: writer
Добрый день!Коноваленко О.Н находится в тарифном отпуске по 23.07.Вы можете обратиться к любому другому педиатру вашего отделения.(Хижняк Т.Н,Отрохова С.В, Минеева В.В.)